Cool tavla

Den här tavlan gillar jag. Om det nu är en tavla, jag vet inte. Men det är något jag lätt hade kunnat hänga på väggen där hemma, och jag tror nästan att jag hade fått med mig sambon också. Du glömmer väl inte att jag numera bloggar på annan ort? Du kan följa mina eskapader via RSS här.

Snudd på svartvit, men med toner av guld. Classy va? En schysst guldram till den bilden och den hade gjort sig på vilket gamblingmuseum som helst. Eller i vilket vardagsrum som helst, ert val.

Save

Kommentera

