Ruter dam

Idag har så turen kommit till Ruter Dam och hennes vackra leende.

Något skev bild som vanligt, men det är bara att vänja sig vid. Hittills har alla bilderna varit skeva på ett sätt som gör att jag tror det är genomgående.

Bortsett från det skeva är det här en klassisak pinuppa tycker jag. Med ett kokett leende ocxh armar i luften känns det som tagetg från 50-taket i min vörld. Hoppas ni gillar den lika mycket som jag, annars finns det fler att välja på här. Usch vad det snöar ute nu (när detta förinställs i April). Man blir ledsen av det. Jag hade hoppats på att våren var här för gott, nu är det täckbrallor på.

Save

Kommentera

