En Ruter Knekt

Nu är det verkligen hög tid att sluta med dessa pinuppor. Jag vet inte varför jag fortfarande lägger upp dem som förberedelse, och heller inte varför jag förbereder så långt fram i tiden. Detta skrivs i April, och det är för att inte bloggen skall stå still när jag gästbloggar på annan plats. Nu tror jag inte att jag kommer att stanna kvar som gästbloggare ända till detta inlägg kommer upp, så jag är nog redan tillbaka här hos er. Men nu kommer pinuppan:

Denna bilden gillade jag ganska mycket. Lite tecknad serie över det hela, och mönstringen på trosorna är kul.

Kommentera

