Idag mår jag bättre

Idag har whiskeysmaken försvunnit och jag har lite bättre ork igen. Igår var en ruggigt seg dag och jag gjorde inte många knop alls. Tanken är alltid att utnyttja helgen till massor av viktiga saker, men det slutar alltid med att jag slappar bort mesta tiden ändå. Men av någon anledning hittar jag alltid möjligheter till lite fritid även mitt i veckan. Min arbetsmoral är det inget fel på, det är inte det. Jag har av det mesta att döma en väldigt stark arbetsmoral. Men det är ingen rät linje, OH nej. En bild säger som bekant mer än 1000 ord, så här kommer en tusenordsbeskrivning på min arbetsvecka:

Jag har faktiskt varit så slö att jag inte bloggat ens, med undantag av några få inlägg här då och då. Mitt senaste inlägg på poker-sidor var när jag slutade med Omaha i slutet på Maj. Det har gruffats lite, men jag har bara inte haft orken. Jag har faktiskt inte spelat så mycket alls på ett tag. Konstigt efter jag hade min fenomenala kväll (innan min bästa dag) men så har vädret inte skrikit datatid heller. Det finns det fler som inte har gjort: Min sambo är en av dem. Enligt henne är min dator hennes omedelbara konkurrens och hon är mer svartsjuk på den än när jag dreglar över Mat-Tina eller Naken-Janne. Hade de bara kunnat byta intresse ett tag hade det blivit fantastiska tittarsiffror. Sedan hade en naken Tina säkert haft sin publik också, ingen tvekan alls.

Save

Kommentera

