Idag har jag ont i huvudet (Whiskey breath)

Idag har jag en förfärlig huvudvärk. jag var på fest igår och kom hem riktigt sent, det får jag sota för idag känner jag. Trots att jag har druckit kaffe och tagit två alvedon har jag fortfarande smaken av Whiskey i munnen. Och en liten irriterande trumslagare som vägrar ge upp, och inte är det melodiska bongos heller: ICKE! Gårdagen bjöd på ett par såna här:

Sedan ett par stycken som såg ut ungefär så här:

Jag har ingen aning om vad jag drack men jag vet att det brann. Men vid det laget var jag redan lite rund om fötterna så jag brydde mig inte så mycket om vare sig hetta, eld eller hur det smakade. Just då var det nog min bästa idé, idag känns det på ett lite annorlunda sätt.

Jag funderar på om jag skall dedikera den här bloggen till vanligt svammel, och låta pokern vara bara på den lilla blogg jag satte upp av just det skälet. Den hittar ni här. Eller så börjar jag helt om och startar en ny blogg någon annanstans. När jag är ute och läser på andra bloggar tycker jag ofta att de snyggaste är på andra plattformar än WordPress, så om jag byter kommer jag nog testa något nytt. Men å andra sidan har jag faktiskt lagt in rätt många framtida inlägg på den här bloggen. Snygga bilder då, inte så mycket text 😉 Dagliga reflektioner gör sig bäst i realtid, inte sant?

Nu skall jag kurera min trötta kropp. Kanske är det snart dags för ännu ett par piller: det måste finns bättre doningar än alvedon dock.

 

Kommentera

