Världens bästa kiropraktor

Så har jag äntligen varit hos min kiropraktor som jag sa igår. Det var verkligen välbehövligt och jag känner mig på riktigt som en ny människa. Han är verkligen den bästa kiropraktorn man kan ha. Jag har testat en  hel del innan jag fastnade för honom. Även fast han finns i Täby tycker jag det är värt resan ut. Hans mottagning ligger precis vid stationen dessutom, så det är snabbt gjort att åka dit. Jag tycker faktiskt att roslagsbanan är rätt mysig också, så det gör mig ingenting alls. Speciellt såhär dags, när det bara var jag, pensionärer och några skolungdomar. Och sedan några nyanlända. Eller jag tror att de var det i alla fall. Glada såg de ut, det märkte jag trots mina ryggsmärtor. Men ryggsmärtorna är nu ett minne blott och nu SKALL jag sitta rakt.

När jag förklarade hur jag sitter fick jag förvisso ingen föreläsning alls, men det var tydligt att det var det som var anledningen till det hela. Jag har inte den bästa hållningen hur mycket jag än sträcker på mig, men när jag inte tänker mig för är det lätt hänt att jag sitter som en banan. Det ser nog ut så från sidan om inte annat.

Så nu måste jag alltså se till att ha fullt fokus på hållningen när jag spelar poker eller håller på med Facebook. Jag har beslutat att sluta helt med Omaha och återgå till Hold’em. Jag trodde jag var bäst i världen på Omaha, men det visade sig att de fanns många som var betydligt bättre. Men när jag bytte spel igen, då kom turen tillbaka. Jag menar fortfarande att Pokerstars (som jag spelar på) borde ligga HÖGST upp på deras lista på bästa pokersidan. Nu ligger Titanpoker där. Det är väl inget att orda om kanske, men jag är lokalpatriot i alla lägen. Har jag valt något, då är det för att det är det bästa valet: håller man inte med har man antagligen helt fel.

Save

En reaktion till “Världens bästa kiropraktor

Kommentera

