Dags för kiropraktor igen

Nu har ryggen börjat krångla ordentligt igen. Jag har suttit på tok för mycket framför datorn och det innebär ett visst ansvar. Eller en viss ansvarsfördelning: JAG sitter och min sambo håller koll på min hållning. När jag hasar ner för mycket ligger det alltså på HENNE att upplysa mig om det. Där fallerade hon kan jag säga. Så nu har jag bokat tid hos min kiropraktor redan imorgon. Det var inte länge sedan jag var där, men tack och lov får man inga förmaningar om att man slarvat.

Nu är det inte bara att jag suttit framför datorn som har ställt till det, jag låg märkligt inatt också. Jag kände direkt när jag vaknade att jag hade legat snett, och eftersom det är så varmt var fönstret öppet under natten. Jag vet egentligen att drag alltid är dåligt, men jag hoppades att den varma vinden skulle göra ett undantag denna gången. Det gjorde den alltså inte. Men jag kommer vara topp trim imorrn eftermiddag, så får jag väl se till att sitta lite mer upprätt framöver.

Kommentera

