Bästa laget vinner – Forza Juve

FORZA JUVE!

Ikväll smäller det till ordentligt i Fotbollsvärlden. Champions League final, och Real Madrid möter Juventus i en riktigt spännande drabbning. Mitt grundtips är att Juventus vinner! Varför då? För att Juventus är världens bästa fotbollslag. Till och med bättre än AIK, även om Gnaget ligger mig varmare om hjärtat. Men en CL-final med AIK lär dröja till 2021 då Isak kommer tillbaka som storfrälsare.

Ikväll är det dags för Juventus att ta ännu ett guld och visa Fotbollseuropa att det är Italiens fotboll som är den bästa – Att Serie A är bättre än La Liga – Att Juventus är bättre än Real Madrid. Och som sagt, att visa att Juventus är det bästa klubblaget i hela världen.

Så 20:45 ikväll kommer jag och många andra att sitta klistrade framför TV_apparetarna och heja fram våra respektive favoritlag. Juventus skall stå som segrare, det har jag till och med satsat en hundring på. Inga vidare odds, men nästan 3 ggr pengarna av någon anledning. Så ganska bra odds på ett såpass bra lag som Juve.

OM Juventus nu spelar hem guldet så kanske den här dagen ändå toppar dagen jag kallade den bästa på den här sidan Påsk.

Kommentera

