Inte samma väder idag

Idag vaknade jag till min besvikelse till mulet väder! Det skulle ju vara sol, och jag skulle bli brun. Så var det sagt, och det var planen. Nu är den förändrad =(

work-on-your-tan

Nu får jag fundera på vad jag skall göra istället, utomhus lockar inte alls lika mycket nu. Blä!

Igår kväll var deten lugn afton med sambon. Vi kikade lite på gamla Sense 8 för att ladda inför nya säsongen. Den nya är här redan, men vi vill se den i sträck. SE nu när det vankas långheög är det nog Sense 8 som ligger på schemat. Jag fullständigt äskade den här serien, men  jag läser runt och ser att åsikterna är delade i frågan. Fast vissa håller med mig 🙂

Just deras ”julspecial” såg jag i vintras och blev mäkta imponerad. I regel brukar specialavsnitt vara krystade och lämna en med fler frågor än de besvarat, men detta var ett undantag. En underbar (2h) Julspecial som minst sagt kan rekommenderas.

Jag önskar att jag hade ett lika bra tips idag som igår, men jag får lämna er helt utan visdomsord. Antagligen kommer det fler inlägg under dagen, då kanske det regnar klokhet?

 

Kommentera

