Fredag är veckans bästa dag

Äntligen är det Fredag igen och helgen kan snart börja. Kvällen igår var helt magisk, och jag hoppas att helgen blir likadan. Massor av sol och värme.

Då kanske man kan vara ute en hel del och få lite färg och bli av med det gröngråa som är min nuvarande hudfärg. Lite fräschör hade inte varit fel alls, jag behöver det verkligen. Jag hoppas att jag skall hinna träffa en kompis imorgon, det var länge sedan vi sågs. Är vädret så här man man ju tänka sig en promenad på stan eller annat. Jag brukar inte vara någon gå-ut-och-gå-kille, men är det sol så är det. Det har vi ju inte blivit bortskämda med och vem vet hur sommaren blir? Inte vill man missa sommarens första helg?

Eftersom det är Fredag lär jag få anledning till att återkomma och prata mer. Man blir ju lite peppad av att det är en solig fredag. Uteservering kanske?

Kommentera

