Nu laddar vi för Fredag

Nu är det bara en dag kvar innan  det är Fredag och helg igen. Så fort den här veckan har gått, det är helt galet. Inte för att jag klagar, jag gillar ju helg. Som jag trodde har jag varit ute en del idag, och jag har nog bränt mig lite i pannan. Det svider i alla fall ordentligt, så någon kräm måste jag leta fram för att smörja min stackars panna.

manning20forehead

Typ så känner jag mig, men det ser tack och lov inte alls ut så i spegeln. Det hade varit irriterande att bränna sig första riktigt varma och soliga dagen, fy! Fullt så illa är det alltså inte, men jag kanske får smörja in mig med solkräm om jag skall vara ute längre tid. Jag tar solen på allvar, jag har bränt mig riktigt illa ett par gånger. Främst när jag var barn, men några gånger i vuxen ålder också. Jag jobbar och jobbar, och när som sagt inga planer på att leva på annat. Men jag tycker att det är tråkigt ibland, det kan jag inte säga annat om. Jag skulle vilja ha en riktig talang, att vara riktigt bra på något. Jag har förstås aldrig tränat tillräckligt för att komma i närheten av sån skill, men så har jag aldrig känt att jag har någon jättetalang som inte får blomma ut. Inte så att jag är dålig på allt, så är det inte. Men inget som sticker ut heller, inget jag blir expert på.

Kommentera

