En riktigt härlig kväll

Herre i min lilla låda vilken underbar kväll det har varit. Klockan är nu närmare midnatt och det är fortfarande ljummet ute. Äntligen kan man säga, det var på tiden.

Jag var faktiskt ute på en lång promenad bara för att. Jag hade ingenstans att gå, men sambon frågade och till vår stora förvåning svarade jag ja. Vi behövde båda lite frisk luft kan jag tro. Jag ahde för en gångs skull inte för lite kläder på mig, och valde mössa trots hånfulla kommentarer. Jag är inte hundra, men jag tyckte nog att hon såg lite sammanbiten ut när vi kom hem, jag undrar om hon frös om öronen. Det gjorde inte jag.

197659993_67b54f70-b2d7-438b-977c-c1ec29395856

Jag har knappt hinnit spela något, men med tanke på mitt vurmande för Omaha är det kanske lika gott. Vi får se vad jag hinner med innan sängdags, men jag är lite trött av promenaden och all sol idag. Så jag tror att jag bara kryper till kojs och kikar på Netflix eller läser en bok (Va? Har Internet gått ner?). Eller så vaknar jag till igen och terroriserar er med ett till inlägg.

Kommentera

