Bästa vädret hittills

Idag är det det absolut bästa vädret hittills i år. Jag blir på ett fantastiskt humör, och för ovanlighetens skull vill jag gå ut i naturen. Jag är annars ingen naturmänniska, men även jag blir påverkad av sol och värme.

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist. Min Omaha går som innan, och jag lär nog gå tillbaka till Hold’em rätt snabbt 😉 Men vi får se. Jag har ju stamina, det vet jag sedan innan. Så jag kanske fortsätter att köra Omaha tills alla mina pengar är slut, vi får se. Nu kanske det inte blur riktigt lika mycket pokerspel när sommaren kommer. Jag sitter inte lika mycket framför datorn såhär års faktiskt. Fast jag sitter ju alltid framför burken på nätterna, så visst blir det spelande framöver också. Annars blir det svårt att blogga om det.

shutterstock_85819045-390x285

Jag avslutar dagens inlägg med en härlig bild på Solen. Förvisso bakom lite moln, men det var en cool bild och den fick det bli. Nu är det dags att gå ut och se solen på riktigt igen. Kanske få känna lite äkta värme i ansiktet, underbart!

Kommentera

