Ledig måndag

En ledig måndag idag. Sjukt härligt om jag ska vara ärlig. Jag har knappt varit utomhus trots det vackra vädret. Jag har spelat mest. Inte poker, utan dataspel. En polare och jag satt och spelade FIFA halva natten. Rätt kul, men nu är jag trött. Jag borde väl gå ut en sväng, men jag vet inte om jag orkar.

Oj vad mycket packade ungdomar det var ute igår. Rajraj hela natten lång. Jag kommer ihåg när jag var tonåring, fy vad det söps. Väldigt glad över att det inte är så klängre, utan att man växt upp och blivit något sånär nykter. Oftast i alla fall. Ibland kan man väl få ta en drink eller ett gäng, men att supa på Valborg är lite B i min ålder. Som är yngre än man kan tro, men äldre än Valborgsupande. Mycket äldre.

Kommentera

