En kort uppdatering

Idag blir det ett kort besök på bloggen. Det har varit en konstig vecka på många sätt, men jag orkar inte gå igenom allt det idag. Jag hoppas att mina förinlagda inlägg håller er sysselsatta medan jag är bort, annars verkar det ju som om jag ändå kommer komma tillbaka och skriva här med jämna mellanrum. Det blir för lite text annars. Nu har jag ju liksom vant mig vid att skriva massor. Att skriva av mig allt skit som jag har samlat på mig under dagen, veckan eller vad det nu än är. Då räcker det inte med bloggen på pokersidor, det gör bara inte det. Visst är det kul att skriva om poker, men jag behöver spaltmeter för att bara skriva. Att bara låta fingrarna gå som maskiner över tangentbordet och se vad som dyker upp i skallen. Som inte har med poker eller pokersidor att göra. Som bara är mitt. Mina egna tankar. Mina egna formuleringar. Ingen annans, och ingen annas krav eller så. Hur skönt som helst, så det bliur nog mer av den varan. Så värst kort blev det inte till sist. Det blev ganska långt. Till och med för att vara mig.

Kommentera

