Blir inte så mycket

Det blev inte alls lika mycket bloggande som jag trodde. Mest för att jag inte lirat så mycket, men även för att det var helt annorlunda när det inte var på en egen blogg. Jag har dock planer på ett par olika bloggar själv. Den här är mest ett experiemt, men jag har tankar om att starta två helt olika typer av bloggar. Eftersom jag gillar att skriva (uppenbarligen) så tror jag inter att två bloggar kommer vara ett problem alls. Jag har registrerat två nya domäner på wordpress som jag tänkte använda. När jag kommit igång kommer jag naturligtvis berätta hur ni hittar dit. Men fram tills dess kommer jag säkert komma tillbaka hit då och då när andan faller på. Men nu skall det laddas d-vitaminer – solen är äntligen framme. En väldig skillnad mot igår då det var ruskväder hela dagen.

Kommentera

