Kul att blogga på poker-sidor

Det är ganska kul att blogga om pokersidor / på pokersidor tycker jag. Nu har jag bara hunnit ett inlägg, men det beror mest på att jag inte spelat så mycket poker dsedan det drog igång. Jag har helt enkelt haft annat för mig än att spela, så kan det vara ibland. Men visst var tanken att hoppa ut på borden direkt, och inte att vänta ett par dagar. Så blev  det ändå.

Vi får se om jag kan hålla mig borta härifrån ändå, det känns som om det kan bli dubbel blogg för mig ett tag. Om jag orkar dvs, annars nöjer jag mig med poker tills vidare. Men ven vet, det kanske blir ännu en blogg istället så är jag helt plötsligt på TRE stycken. Det hade varit rätt oväntat. Jag som aldrig hade blloggat tidigare, och nu skriver jag för glatta livet. Kul är det också.

Kommentera

