Börjar gästblogga redan idag

Det verkar som om jag inte behöver vänta till måndag med att börja gästblogga om poker som jag trodde. Nu har allt löst sig och jag kan komma igång redan idag eller imorgon. Jag hoppas redan nu. Så detta blir nog ett av mina sista inlägg på ett tag, men jag kommer naturligtvis skriva och säga till innan jag lämnar er i sticket. Om det är något jag aldrig gör så är det att lämna mina läsare. Ni betyder allt för mig. Bara ni fanns. Det gör ni inte, så det är svårt att uppskatta er i den omfattning som det krävs.

Som jag tidigare sagt kommer jag att börja blogga på en pokersajt (vilken berättar jag när jag börjar blogga) och jag skall då blogga om poker. Jag spelar på pokerstars och har tidigare spelat på bet365. Jag gillade den, men bytte för att få en ny insättningsbonus på ny pokersajt. Sedan dess har jag spelat kvar, även om jag borde ha bytt igen för ännu en bonus. Men jag är lite lat tror jag. Nu skall jag se om jag hinner spela en pokerturnering innan jag skall blogga. Bara så att kag har något nytt och fräscht att skriva om.

Kommentera

