Börjar blogga på pokersidor

Då skall jag äntligen göra det som hela tiden var tanken med den här lärandebloggen – Jag skall nu börja blogga på min polares pokersajt poker-sidor.se. Inte för att jag är expert vare sig på pokersidor, poker eller bloggande, men jag gör det gärna och han ville ha fler folk som bloggade om poker. Så varför inte, tänkte jag. Och nu är vi så framme vid den dagen då jag lämnar er ett tag. Jag har lovat att blogga hos dem fram till sommaren (vad det nu betyder i Sverige), men jag har flaggat för att det handlar om hur mycket tid och lust jag har till det hela. Dessutom måste jag ha pengar kvar på kontot för att kunna spela någon poker. Att sätta in mer pengar på sajten bara för att kunna spela bara för att kunna blogga. Ja, ni hör ju själva på den meningen. Inget vettigt alls, tvärtom en dålig mening och en dålig idé.

Som tidigare sagt har jag redan förberett den här bloggen med ett helt gäng inlägg med trevliga bilder som kommer att göra bloggen levande även när jag inte skriver aktivt på den. Kanske överkurs, men när jag nu har kommit igång så vill jag se till att det inte blir hack i bloggens härliga flöde. Var hittar ni då min nya plats i etern? Jo på denna plats – Ollies plats om poker.

Kommentera

