Tillbaka på jobbet

Då var jag tillbaka på jobbet, utvilad och pigg. Fast likförbannat är jag inte det. Pigg alltså. Jag är trött som en panter idag, trots att jag var hemma hela dagern igår. Mycket orättvist och mycket märkligt. Kan ju bero på att jag satt vaken halva natten, men vad vet jag?

Skönt är att det är fredag och att helgen är kommen. Nu skall det slappas ännu mer, i två hela dagar. (Som vanligt) Hoppas verkligen vädret blir bra, jag har utomhusplaner i helgen. Jag skall promenera halva lördagen, vilket är olikt mig. Men det blir nog trevligt ändå, sällskapet gör nog susen.

Kommentera

