Pokern igår

Igår skulle det som sagt spelas poker. Det gjorde det också, och det gick hyfsat. Jag spelade främst turneringar, men jag spelade också lite cash games ett tag. Där gick det bäst, och jag gick från bordet med 40$ plus i kassan. Så det var en bra stund faktiskt.

Turneringarna gick också okej, även om jag bara vann 30$ på hela dagen. En fin vinst och en dagspeng bättre än karensdagen. Inte illa alls. Men idag är jag som sagt tillbaka på jobbet lagom till helgen. En dags arbete och sedan ledigt igen. Mycket trevligt. Verkligen trevligt.

Kommentera

