Bloggen om pokersidor

Då har jag startat en till liten ”blogg”, Ollies blogg om pokersidor. Det är egentligen bara ett enda inlägg, och jag kommer bara ha den för att ni skall kunna läsa mina inlägg från min gästblogg. Jag tänkte lägga flödet på den här sajten, men kom fram till att jag vill hålla den hyfsat ren. Dessutom är det trist när det inte uppdateras, då kan den bättre ligga på annan plats och vara tråkig.

Det börjar dra ihop sig för mitt gästbloggeri, och jag är rätt nöjd över att jag ändå hunnit med att skriva rätt mycket innan dess. Nu kommer jag främst blogga om poker, när jag här pratar om ditt och datt, men i övrigt är det samma lika. Så jag känner mig förberedd, även om jag skall försöka få upp lite fler inlägg under Poker Art innan jag sticker. Då kanske bloggen uppdateras två gånger i veckan, och vem vet? Kanske hinner jag blogga något också, även om jag skriver på en annan sajt.

Kommentera

