Lite poker är planen

Idag är jag som sagt hemma från jobbet och skolkar. Då är det en sak som står på tapeten (när jag vaknat till), och det är poker. Sambon är på jobbet, och jag har inget jag måste göra alls. Då passar det ju bra att koppla upp sig och köra en turnering eller två (fem). På med lite soft musik, sedan är det bara att köra på. Kaffet skall laddas upp, och en smårgås ätas. Sedan är det bet, raise, fold och check. Hela dagen.

Sedan är det väl mitt jobb att handla mat idag. Skall se till att det blir något godare än Spagetti och Mamma scan idag. Det får finnas gränser även för oss utan fantasi. Så det blir Pappa Scan idag kanske 😉 Med makaroner.

Kommentera

