Strax dags för lunch

Så var klockan snart 12 och det är dags för lunch igen. Galet trött sedan igår, men idag lyser solen i alla fall. Det blir samma val som sist, och jag hoppas det blir sushi. Jag är riktigt sugen  på det idag.

Annars är jag mest trött eftersom  jag inte somnade alls inatt. Jag lyckades väl slumra till vid 3-tiden, men det blev ingen riktit sömn. Så nu sitter jag här med ögonen i kors och funderar på sängen. Jag skall ta en riktigt tidig kväll idag, helt utan att nattsudda. Problem är väl att den tanken och det löftet känns bekant. Jag kan ha sagt så tidigare, och ändå stannat uppe halva natten till sist. Det kan nog ha hänt fler än en gång också.

Kommentera

