Lite om kvällens poker

Som jag sa tidigare ikväll var tanken att spela lite poker och det blev så. Jag hann spela två turneringar och kom två och trea, så vinst på båda även om det inte var massor av pengar. Jag tycker att jag blir bättre och bättre på poker, men jag spelar inte för så stora insatser än. Så även när jag vinner mycket blir det inga jättesummor. Men kul är det. Och spännande som tusan. Jag nämnde att jag inte kan sova, men att spela poker nu är idioti. För det första vet jag att det är för sent, för det andra skall, jag upp imorgon. Då kan jag ju inte sätta mig och lira en timme, då blir det knappt någon sömn alls och då blir jag i regel rätt knäpp i skallen. Så detta är bara ett pitstop innan jag lägger mig igen och hoppas att jag somnar denna gång.

Kommentera

