Kan inte sova

Fy vad segt det är att vara vaken så här dags och veta att man skal upp klockan sju. Har legat ocfh vridit mig i sängen ett par timmar till ingen nytta. Då kan jag lika gärna smyga upp och sätta mig framför datorn en sväng. Nu vcet jag inte riktigt vad jag skall göra såhär dags, men något kul har kanske hänt på facebook eller twitter. Mycket mer än så är det inte som händer vid den här tiden. Tanken är ju att man skall ligga och sova, inte vara uppe och skrota. Men nu är jag det och då är det så. Så sociala medier, here I come.

En reaktion till “Kan inte sova

Kommentera

