Strax dags att gå hem

Nu börjar klockan närma sig det magiska klockslaget 17:00 när man får säga hej då till jobbet för den här dagen. Var jag jobbar? Det är så ointressant så det har jag bestämt mig för att inte prata om alls på bloggen. Dessutom vill jag gärna vara anonym, och jag jobbar på ett litet företag och jag kallas verkligen Ollie. Så att klaga på jobbet är inte så smart alls. Det är däremot jag, så jag gör ingert sånt. Istället ler jag och gör så lite det bara går, så ofta det bara går.

Jag måste stanna till på vägen hem för att köpa mat och annat, men sedan är det hem och slappa framför TV:n en stund. Eller kanske spela lite poker? Vi får se vad som händer efter middagen. Och vad som ör på TV. Det är irriterande hur mycket som styrs utav vad som är på TV. Är det något bra sitter halva befolkningen bänkade. Även jag, så det är inget riktat mot dem alls. Bara ett konstigt fenomen tycker jag. Eller trist, så konstigt kanske det inte är heller.

Kommentera

