Jag har lite svårt att koncentrera mig

Idag var det svårt att fokusera på jobbet. Jag har knappt kommit tillbaka från lunchen innan jag börjar titta på klockan och längta efter hemgång. Men det är ju naturligtvis massor av timmar kvar till dess. Kanske man skulle hasa bort till fikarummet och ta en kaffe? Kanske borde man vänta till lite senare än fem över ett, det kan ju ge konstiga signaler med rast och fika efter fem minuters jobb. Nu ser det i alla fall ut som om jag jobbar, men i själva verket är min koncentrerade min fejk och jag sitter (uppenbarligen) här och skriver massa skräp. Men det är bättre än inget?

Kommentera

