Jag borde hitta på något mer

När jag ändå bara sitter av tid på jobbet borde jag ju passa på att förbereda bloggen mer tills dess jag skall pausa och blogga på annan plats. Nu har jag ju förberett ett gäng bilder av pokerpinuppor som kommer dyka upp framöver, men jag skall lägga till något mer tänkte jag. Jag vet bara inte vad än, jag vill gärna att dert skall vara något tema. Inte bara snygga bilder, utan mer med en röd tråd.

Det hade ju passat bra när jag är så oproduktiv på jobbet, då kan jag ju passa på att göra något roligt ändå. Och, som sagt, så ser jag upptagen ut näör jag bloggar.

Kommentera

