Inte så värst gott ändå

Det blev faktiskt inte så gott med mamma scans köttbullar. Inte ens spagettin var smarrig, jag måste ha haft på tok för lite salt i vattnet. Så inga jubel från min sambo direkt, men hon kan inte säga så värst mycket när hon får ”lagad” mat serverad. Då är det bara att äta snällt och le vackert.

Inte var det något vettigt på TV heller. Jag har redan raljerat över bonde söker fru ikvall, så vi sparar annat skäll av TV-program till en anan dag. Nu börjar det närma sig att gästblogga, och jag borde dra igång nästa vecka. Så då blir det ett litet uppehåll här, men jag har som sagt redan lagt in uppdateringar så att något händer ändå. Vi får se hur mycket mer jag hinner fixa till innan det är dags.

Kommentera

