Det blev utgång

Det blev  faktikskt en liten promenad idag. Och tur hade jag eftersom det var precis då det var sol. Strax efter kom snön igen, då var jag väldigt nöjd över att jag redan var tillbaka hemma inne i värmen. Nu var det inte så värst varmt ändå där ute, även om det var soligt och vackert. Jag tror dert var dryga 5 grader eller så, och det var bitigt i kinderna. Men så är jag inte så förtjust i kyla heller.

Nu ska jag se till att få tag på kompisen med kiroprakorn så att jag kan boka en  tid och fixa ryggen som har krånglat ett tag. Detr känns inte som om det blir bättre, och något måste jag nog göra. Jag har testat naprapater tidigare, men tycker inte om massagen och tänjningen så mycket. Jag känner mig stel och obekväm. Nej, in – knäck och ut. Så skall det gå till. Jag behöver ”bara” fixa hållningen så försvinner ju alla mina ryggproblem, men det är lättare sagt än gjort. Framförallt datandet är katastrof för min hållning, enkelt men sant.

Kommentera

