På benen

Då var man på benen igen även om ryggen fortfarande bråkar. Det räckte tydligen inte med att sträcka ut i sängen, det måste något annat till. Kanske får det bli ett samtal till kriopraktorn på tisdag, det verkar inte bättre.

Idag hoppas jag att ryggen tillåter att jag spelar massor av poker. Det snöar en aning ute och det tar jag som intäkt för att sitta inne hela dagen och leka med datorn. Det brukar betyda massor av poker, men nu har jag ju min nya hobby: Bloggen.

Jag vill gärna komma på lite mer saker att lägga upp, pinupperna blev rött kul. Jag har bara ingen fantasi just nu, men så har jag inte ens fått i mig min första kopp kaffe än. Löjligt men jag satte mig direkt vid bloggen. Och än är det ingen sim läser. Undrar hur det blir om jag får läsare, hur bananas kommer jag gå då tro?

Nu är det lite frukost (nja) och fortsatt kaffedrickande som står på schemat. Efter det är det garanterat lite poker innan jag drar iväg och tränar. (kände ni mig skulle ni se ironin här)

Kommentera

