Det blev som jag trodde

Precis som jag trodde så hade jag svårt att sova. Ryggen bråkar som tusan och jag är inte så värst trött. Samtidigt vet jag att jag inte ska spela poker såhär dags, men det är lite lockande att försöka vinna tillbaka pengarna från innan. Men jag ska vara smart och hålla mig borta från allt vad pokersajter heter ikväll. Annars blir det bara mer förlust. Det är jag nästan säker på. Så jag gör väl ett nytt försök med att gå och lägga mig även om det antagligen slutar på precis samma sätt som nyss. Då är jag tillbaka med ännu ett meningslöst inlägg till er alla.

Kommentera

