Derby derby

Jaaaaha. Då var det dags för Derby igen. Fantastiskt roligt även om jag inte kommer att vara på plats. Vill man dit så köper man biljetter här, annars kollar man på TV som jag. Min rygg är för kass för att jag skall stå och hoppa i publiken. Jag ser fram emot det som  tusan, men det lär bli en ganska enkel historia. Bajen är rätt kass och Gnaget….ja, Gnaget är det inte. Hade jag tippat på AIK-matcher så hade mitt bet varit 3-0, men jag vägrar tippa på matcher jag har hjärtat investerat i. Jag kan verkligen inte tippa MOT Gnaget, och att förlora både match och bet blir dubbel sorg. Och när Gnaget vinner behövs ingen extra krydda för att känna glädje. Så tippande blir påå andra matcher.

Nu har det faktiskt inte blivit alls mycket spelande på sistone, men det brukar gå i vågor. Jag sätter in pengar – spelar – förlorar – spelar – vinner nästan – spelar – förlorar allt. Sedan blir det paus igen.

Kommentera

