Varför i Sundsvall då?

Man kan ju undra varför man helst vill spela poker i Sundsvall av alla ställen. Helt enkelt för att det verkar vara det absolut trevligaste och gangsterfriaste av Cosmopols alla ställen. Jag tänker mig (fördomsfullt) att arenan ser annorlunda ut i mindre städer. Men vad vet jag. Jag har i alla fall två olika kompisar som spelat i Stockholm och som båda tyckte stämningen var rätt tryckt då och då. Kanske borde jag iunte lyssna så mycket på dem utan testa själv, men Sundsvall lockar ändå. När jag ändå har vägarna förbi av annan anledning hela tiden.

Nu ska det strax firas påsk med familjen med buller och bång. Det blir nog trevligt men också ganska mycket folk. Kusiner och annat löst folk kommer dit så vi blir nog tjugo pers minst.

Kommentera

