Solig påsk

En så här solig dag borde man kanske vara utomhus men det är fruktansvärt kallt. Jag var ute och rökte (mm dålig vana jag vet) och höll på att frysa ihjäl. Så att gå ut och ta en promenad eller annat går bort och kommer inte att hända. Jag hoppas att familjen inte har såna planer ikväll. Då kommer det ju vara ännu kallare kan jag tänka mig. Ingen sol som värmer.

Nu puttrar kaffet och snart är jag varm i kroppen igen. Problemet är välk att kaffe gör mig röksugen så snart fryser jag på nytt. En ond cirkel av frys och rökning.

Kommentera

