Ryggont och dåliga kort

Två elaka saker på samma gång ikväll. Jag har både ont i ryggen (på grund av dålig hållning) och har dessutom förloratv två turneringar i poker. Och inte var det så jätteroligt på påskfirandet heller, det var mest skrikiga barn och sockerchockar. Jag har väl inte mycket kvar att göra annat än att krypa till kojs och försöka somna. Men eftersom jag fortfarande är full av adrenalien efter sista turneringen vet jag inte om jag kommer kunna somna. Så det slutar väl med att jag ligger och tittar tomt upp i taket i en timme innan john blund äntligaen kommer på besök. Men samtidigt vet jag att ryggläge antagligen är precis vad jag behöver. Att bara ligga och sträcka ut ryggen kanske kan hjälpa litegrann. Annars får jag nog ringa en kiropraktor efter påskhelgen. Det brukar vara dyrt och smärtsamt, men jag har en kompis som alltid snackar om sin kiropraktor, får kolla med honom om namn och så.

Kommentera

