Glömde berätta…

Jag glömde ju berötta det jag töänkte skriva om. Att jag faktiskt hann OCH vann en turnering idag på eftermiddagen. Bra mycket bättre spel än igår och jag förtjänade vinsten utan snack. Inga tursamma kort eller drag som avgjorde öäven om jag hade okej kort. Men jag spelkade faktiskr bra och la mig någon gpång på känsla när jag hade ganska bra kort. Tror det var en bra fold men jag fick aldrig se . Så. Kanske hörs jag av senare ikväll igen. Nu börjar jag till och med få lite bråttom om jag inte ska bli sen.

Hoppas att det blir mat ganska snabbt för jag är vrålhungrig. Jag glömde helt att äta lunch och har alltså inte ätit något sedan frukost. Som var en japp och en kopp kaffe. Så nu behöver jag lite riktig mat.

Kommentera

