Då skall det fixas

Nu är det en bättre trid att fixa och förbereda bloggen. Igår var det för sent både för att blogga och för att spela poker. Jag hoppas att det går bättre idag om jag hinner med att spela något. Med påskafton är det lite annat som ska hinnas med. Att träffa familjen priorioteras över poker idag. Men det är ett tag kvar innan jag skall ge mig på familjen så jag hinner sitta lite och leta snygga bilder till bvloggen. Jag får se om jag hinner med en turnering eller två.

Kommentera

