Det blev inte så mycket

Jag som hade tänkt att förbereda ett helt gäng med pokerpinuppor innan jag gick och la mig. Nu blev det inte så utan jag hann med tre stycken. Men då vet jag att det uppdateras i tre veckor till. Eller två eftersom en bild redan ligger uppe på bloggen. Nu börjar klockan bli mycket och det är hög tid att gå och lägga sig. Så det får bli en fortsättning på förberedelserna imorgon igen. Nu ska jag försöka hinna med att spela en turnering innan jag går och lägger mig.

Kommentera

