Jag tror jag förbereder lite

Eftersom jag kommer att blogga på annan plats (återkommer med länk till den bloggen) ett tag så kom jag på den goda iden att förbereda den här bloggen litegranna. Det finns så otroligt många häftiga bilder på nätet, och när jag ändå har en blogg vill jag passa på att visa ett antal av mina favoriter. Och eftersom wordpress har den underbara funktionen ”framtida inlägg”, så kan jag redan nu lägga in många av mina favoritbilder så att bloggen uppdateras kontinuerligt. Eventuellt kommer jag lägga upp några av mina favoritklipp också, men vi får se hur mycket jag orkar med att fixa till i förväg.

Kommentera

