….Poker förstås

Just det! Jag kommer att blogga om poker. Inte här då, utan på en annan sajt. Jag måste bara visa en lite längre och seriösare text innan dess. Är tanken. Jag spelar alltsp poker. Inte jättemycket, men en hel del faktiskt. Jag tippar också, men det är mest fäör småpengar. I poker kan insatserna bli något högre om man ser över tid. När jag tippar är det oftast typ tio spänn eller annat i samma liga, så det är inte mycket att skryta om. Det är nog tur eftersom jag i princip aldrig vinner. Så mycket och ofta som jag har tippat borde jag ha vunnit mer bara på ren flx, så då kanske ni9 förstår hur dålig jag är. På poker är jag ganska bra ändå.

Kommentera

